Gedragscode voor Banken

De Gedragscode voor banken werd opgesteld door Febelfin, de Belgische federatie van de financiële sector. Door deze code te ondertekenen, verbindt de DHB Bank zich ertoe dat zij in haar dagelijks handelen met u trouw zal blijven aan de waarden die de sector vooropzet.

De zeven pijlers van een goede bankrelatie
1. openheid, wederkerigheid en vertrouwen
2. een eerlijke en open dialoog, een goed wederzijds begrip en een vrije keuze
3. discretie, vertrouwelijkheid en bescherming van persoonsgegevens
4. bekwaamheid
5. veiligheid en betrouwbaarheid
6. respect voor de wetgeving
7. respect voor evenwicht van belangen

Gedragscode


 

  • Deze cookies zijn noodzakelijk voor het goed functioneren van de website.
  • Deze cookies zijn noodzakelijk voor de communicatie tussen u en onze systemen via het elektronische netwerk. Lees onze Data Privacyverklaring voor meer informatie.
  • Naast de functionele (noodzakelijke) cookies, gebruiken we ook analytische cookies om onze website te verbeteren zodat wij u beter van dienst kunnen zijn.
  • Via Cookie Instellingen kunt u op elk gewenst moment uw gekozen cookie-instellingen wijzigen. U kunt ook de browserinstellingen gebruiken om de cookies te beheren. Lees onze Data Privacyverklaring voor meer informatie over de cookies die wij gebruiken.
  • We gebruiken Google Tag manager en Google Analytics om bezoekersstatistieken te verzamelen om onze site verder te verbeteren. Wij hebben een gegevens- verwerkingsovereenkomst met Google ondertekend.
  • Uw IP-adres is geanonimiseerd voordat het wordt gebruikt.
  • Als u Analytics-script liever volledig blokkeert, kunt u hier een opt-out plug-in voor Google Analytics downloaden. Met deze plug-in zal uw bezoek op elke website met behulp van Google Analytics niet opgenomen worden in de statistieken.
  • Remarketing lijsten voor AdWords wordt binnen Google Analytics gebruikt, na uw toestemming.